Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-03-2018, 14:43 door Anoniem

Je vergeet een paar belangrijke dingen. Journalisten hoeven niet in de rechtszaal hun beweringen te bewijzen dat hun informatie klopt. Het blokkeren van telefoonnummers helpt niet, want die wijzigen ze gewoon. Die call centers hebben voldoende nummers. De call centers hebben ook "legitieme" klanten waardoor er ook geen algehele blokkade van de nummers zal vinden. De call centers zitten in het buitenland. Daar nader onderzoek doen naar de opdrachtgevers is zeer lastig. Peter Jij vergeet ook een paar dingen is dat is dat bedrijven graag geld willen BLIJVEN verdienen. Als jij als gezamelijke Nederlandse telco's zegt "jullie India prutsers, pakken jullie deze shit aan, of sluiten we gewoon heel India af van telecom met Nederland/EU?" Als dan al die outsourcing toko's geen belletje meer kunnen plegen is het snel genoeg geregeld hoor... Die Indiaase KPNs weten heus wel wie hun pappenheimers zijn... Alleen nu verdienen ze er een beetje aan, en als wij eens wat meer ruggengraat tonen dan verdienen ze OF helemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha