Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-03-2018, 11:14 door Anoniem

Door Briolet: Vanaf een vaste lijn is het lastiger voor een gewone gebruiker, maar een centrale kan dat simpel doen. In feite heb ik dat begin dit jaar ook gedaan toen ik van KPN naar een VoIP provider overstapte. Terwijl ik nog bij KPN zat, kon ik bij de VoIP provider al instellen welk toestel, welk nummer moest meesturen. Nu liet deze provider alleen nummers toe die ik bij hen voor portering aangemeld had, maar als je een provider hebt die een beetje corrupt is, laat die je alles instellen. Het probleem is in feite hetzelfde als op internet: providers die geen BCP38 willen invoeren, en de rest van de providers die deze luitjes niet van het net wil mikken. Als er fatsoensnormen waren bij beheerders van dit soort spullen dan maakten ze hun eigen spullen goed, en wilden ze geen zaken doen met anderen die het allemaal niks kan schelen of die "het niet kunnen". Maar helaas, dat komt maar slecht van de grond. In de telefoonwereld was het vroeger wel redelijk voor elkaar maar sinds dat allemaal open gegooid ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha