Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-03-2018, 22:46 door [Account Verwijderd]

Dit zijn precies berichten die mijn idee voeden dat je internet en telefoon beter gescheiden kunt houden. Een week geleden voerde Ziggo onderhoud uit aan 'zakelijk. Ik ga de regio niet noemen om de hierna volgende reden èn waar ik mijn reactie ook op laat steunen: De doormelding van brand- en inbraakmeldinstallatie was daardoor tijdelijk niet online. Tot zo'n tien jaar geleden liepen die doormeldingen nog via de analoge (toon) centrales van (PTT) KPN-telecom Het was zelfs arbitrair dat je voor melding van een brandalarm naar de regio-meldcentrale (ik ben de naam van dit instituut vergeten) verplicht was een extra telefoonnummer te nemen dat niet voor andere dan brandmeldingen gebruikt mocht worden. Motivatie tot mijn constatering en advies: In de ruim veertig jaar dat ik gebruik maak van telecommunicatie concludeer ik persoonlijk dat het aantal storingen bij gebruik van IP communicatie hoger ligt dan communicatie via analoge communicatie (puls/toon) system Bell.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha