Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-04-2018, 20:17 door [Account Verwijderd]

Stukje geschiedenis: Het is 2009: Met het verdwijnen van de Postbank verdwijnt tevens het moeten ophalen van een nieuwe bankpas bij een postkantoor. Terug naar het heden: Dit bericht bevestigd nu precies mijn vooruitziende blik waarom ik jááren terug de ING er al van in kennis stelde dat het ronduit onverantwoord was (is nog zo) bankpassen zo met de bulk mee te geven i.p.v. aangetekende zending. Het is totaal onvoorspelbaar wat ermee gebeurt. In het laatste geval is er nog enig zicht op wat er met de brieven gebeurt waar de bankpassen in zitten. Reactie indertijd van de ING....zóóó voorspelbaar.... ....slechts de gebruikelijke managers/woordvoerder babbletalk dat er toch niets kon gebeuren met de pas zolang deze niet was geactiveerd. Enfin, dit betreft nog de VS. Hoelang nog voor deze truc hier ook wordt geprobeerd? Waarom toch altijd het gedoe moeten afwachten van het kalf en de put? Waarom toch altijd dat narcistisch in de wind slaan van opmerkingen van klanten?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha