Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-04-2018, 22:26 door Anoniem

Bijvoorbeeld (voor zover ik weet of meen te weten): - Emailen mag, maar op verzoek van de klant per post versturen. (eerst vragen of het per email mag is wel zo netjes, vaak in de vorm van: "Mogen wij misschien uw emailadres om uw factuur voortaan per email te kunnen sturen?" - De klant (redelijk snel) kunnen berichten welke informatie over hem/haar in je systemen staat als klant daarom vraagt. - Op aanvraag van de klant bepaalde informatie wissen. (en dat dus ook redelijk snel kunnen doen) - Systemen goed beveiligen (ook emailservers) en vooral ook snel kunnen ingrijpen als het toch mis gaat. - "Niet meer dan nodig" principe. Een emailadres is al verbonden aan een bepaalde persoon, dus bijv. "Beste mevrouw Jansen" in de aanhef is voldoende identificerend bij email, daar hoeft niet adres, postcode, geboortedatum, de naam van de hond en weet ik veel nog bij.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha