Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-04-2018, 15:03 door Anoniem

Door Anoniem: Het is legitiem voor het stroomnet om af te wijken, maar normaalgesproken is dat hoogstens secondenwerk (ipv minuten). Het feit dat wij die synchroonklok op 50Hz niet hoefden gelijk te zetten zat niet in de nauwkeurigheid, soms weken ze 20 seconden af, maar het zat in het feit dat we vertrouwden dat er bij zo'n afwijking gecorrigeerd werd naar ongeveer 0. Btw, Ziggo's kabelnet geeft mij nu ook ruim 6 minuten achter, te zien aan mijn telefoon op het modem aangesloten. Je huistelefoon krijgt de tijd uit het modem (via ingestelde ntp servers) en heeft niets met de frequentie te maken waar de digitale klokken zichzelf mee op tijd houden van de ts. verander je tijd op je huistelefoon maar eens zodra je daarna gebeld wordt zal deze weer terugspringen naar de juiste tijd met misschien klein verschil als deze niet correct in het modem ingesteld staat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha