Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2018, 23:32 door Anoniem

Door Anoniem: Tegenwoordig moet je bij het aanmaken van een account altijd je emailadres opgeven. Om mijn aarzeling als "gemakzucht" af te doen is daarom echt te kort door de bocht. Je hoeft geen klant te worden. Je hoeft je mailadres niet in te vullen. Je hebt dus een keuze. Maar je hebt het nodig? Hoezo ga je anders dood? Nee. Dat de keuze bij jou ligt maar het gevolg van jou keuze je niet bevalt is toch echt jou probleem. En dat je te lui of te slordig of te beroerd bent om al die accounts fatsoenlijk te beheren is ook jou probleem. Het is dus te kort door de bocht om het probleem dat je met je eigen keuze laat bestaan dan maar op de gemeenschap af te wenden. Bovendien heeft KPN, vanwege zijn grote marktaandeel, een grote invloed op de veiligheid van het internet in Nederland als geheel en neemt, als ik me niet vergis, als bedrijf plaats in een of meerdere commissies die nou juist die veiligheid moeten bevorderen.Waar stellen die commissies dan dat jij je accounts slecht moet beheren? Waar stellen die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha