Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-04-2018, 10:37 door [Account Verwijderd]

Door Spiff, 21-04-2018, 23:31 uur:...knip...Als ik me niet vergis, was het eerder zo dat een deel van de correspondentie betreffend toeslagen enkel verliep via de MijnOverheid Berichtenbox en een deel van de berichten daarnaast tevens nog via de post werd bezorgd. Als ik me niet vergis, werd informatie over de zogeheten voorschotbeschikkingen (jaarlijks, plus na eventuele tussentijds doorgegeven wijzigingen) enkel via de MijnOverheid Berichtenbox geboden, en werd de beschikking van de definitieve berekening lange tijd tevens nog via de post bezorgd...knip Spiff, Ik heb gezocht en inderdaad het klopt zoals je stelt. Tot 2015 omtving ik alle correspondentie betreffende de zorgtoeslag per post. Dat is nadien deels gestopt. De definitieve beschikking ontvang ik nog wel net als de jaren voorgaande aan 2015. Misschien in mijn geval omdat ik altijd iets teveel toeslag krijg (zal dit jaar wel niet anders zijn). Daar volgt dan altijd een brief met acceptgiro op.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha