Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2018, 12:07 door Anoniem

Door Anoniem: Lijkt me ondertussen niet meer zo accuraat. Als je als harddisk leverancier weet dat je aan BackBlaze levert dan kan je daar heel smerig op inspelen. Hoe stel je je voor dat een harddisk leverancier de 'betere exemplaren' van een bepaald model weet te herkennen om naar backblaze te sturen ? Dat ze misschien (ook) weten dat een bepaalde serie minder goed is hoop je wel - maar dat ze binnen zo'n serie de 'gaat niet uitvallen' modellen kunnen vinden lijkt me sterk . In theorie zouden ze voor een premium klant een burn-in test kunnen doen en het begin van de badkuip curve wegnemen. Alleen de klant ziet dat natuurlijk terug in de uitvalstatistiek - backblaze merkt dat gegarandeerd . (verder wordt het dubieus om wel een zware burn in te doen, en dan SMART counters te resetten) . Zo'n burn-in kost echt geld - en backblaze koopt budget schijven. Dat alleen maar doen - en proberen te verstoppen voor het reclame effect , extreem vergezocht. En _blijkbaar_ doen vendors dat niet, want alle drie hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha