Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-05-2018, 09:24 door Anoniem

Ik heb wel een tip. Je moet ze: 1) Nul informatie geven. Dus "Hallo", "Spreek ik met de heer ...", "Ik zeg niet of u met de heer ... spreekt". 2) Zo lang mogelijk aan de lijn houden. Dat kost hun geld. 3) Zo snel mogelijk opnemen, sommige call centers gooien al na een paar keer overgaan de hoorn op de haak. 4) Niet inschrijven in het belmeniet register, want daar komt je nummer dan in, en die nummers kunnen dan overal op de wereld terecht komen. Bovendien mogen ze je legaal blijven bellen als je ooit een klant van ze bent geweest in het verleden. 5) Je hebt ook diensten die je 'bereikbaarheid' testen. Die kijken dus hoe snel en wanneer je opneemt. Noot: Ik heb geen 06 nummer, maar bij mijn vaste telefoon werkt dit prima.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha