Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2018, 11:33 door Anoniem

iDeal stelt voorwaarden aan de organisatie die betaallinks aan klanten stuurt: Regels voor het gebruik van een iDEAL-betaalverzoek • U dient vooraf aan uw klant kenbaar te maken dat achteraf met iDEAL betaald kan worden en u dient vooraf af te spreken wat de betaalvoorwaarden zijn. • U geeft aan met welk kanaal u het iDEAL-betaalverzoek verstuurd. Het dient dus altijd een betaallink te zijn die uw klanten via het afgesproken kanaal verwachten. • De betaallink die u verstuurt dient voor de consument duidelijk herkenbaar te zijn als een bericht afkomstig van uw bedrijf. Indien u gebruik maakt van een externe partij die voor u uw betalingsverkeer afhandelt, dan moet u dat vooraf duidelijk maken aan uw klant. • De betaallink moet uw klant naar uw betaalpagina (de zogenaamde landingspagina) leiden. De klant mag nooit direct doorgeleid worden naar de internet- of mobiel bankieromgeving van zijn bank. • Op de betaalpagina moet een beschrijving van het product / de dienst worden getoond, waarbij uw klant ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha