Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2018, 07:22 door Anoniem

Door Anoniem: ze versturen herinneringen voordat de betaaldatum verstreken is Da's toch klantvriendelijk, tenzij je een verhoging wil betalen ? Of rekenen ze ook alvast extra kosten, zonder dat de betaaldatum verstreken is ? Liever een herinnering voordat je extra kosten krijgt, dan erna ? Let op dat het sturen van een herinnering een juridische actie is, de vereiste voor een volgende juridische stap! En nee, dat is niet klantvriendelijk, zeker niet als er in het betaalverzoek al 2 verschillende data staan ('betaal binnen 5 dagen" en vervaldatum die bijna een maand verder ligt. Het was overigens inderdaad een fout. @Tha cleaner: prachtig: zonder verdere aankondiging geld overmaken aan een derde partij, waarbij het lijkt of het overgemaakt wordt aan ONVZ. Handig. Moeten we vaker doen. Ooit van phishing gehoord? Wat zijn ook al weer de kenmerken van phishing? En hoe zit het met accreditatie? Die ontbreekt. Nog meer phishing kenmerken dus.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha