Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-05-2018, 07:46 door Anoniem

Teleurstellend. Ik vind geen enkele bank perfect werken, maar ik heb altijd gevonden dat je de transactie die je ondertekent moet kunnen zien op een apparaatje waar niet van alles op geïnstalleerd kan worden door de gebruiker. De Rabo scanner is de eerste en tot nu toe enige waarmee ik gewerkt hebt die dat kan, je ziet (als je transacties afzonderlijk ondertekent) tegenrekening en bedrag op het schermpje staan. En ik gebruik dat ook zorgvuldig. De grote zwakte is natuurlijk dat je dezelfde pincode voor de scanner en voor pinbetalingen gebruikt. Kennelijk is het oordeel van Rabo dat smartphones veilig genoeg zijn om "what you see is what you sign" op te implementeren. Dat is op het niveau van app-beveiliging misschien waar, maar als ik zie hoe makkelijk pincodes op die schermen te volgen zijn zie ik wel een ernstige zwakte. Daarnaast ben ik een van die mensen die om verschillende redenen geen smartphone wil. De nieuwe interface voor internetbankieren van Rabo is een smartphone-interface, ook op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha