Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-05-2018, 18:17 door hanspaint

Door Spiff: Door hanspaint, 11:10 uur: Na software update van KPN Modem ZTE Expiriabox HN220N worden de gebruikersinstellingen vervangen door de fabrieksinstellingen. Dit betekent dat je kan inloggen op het modem zonder password en de Wi-Fi passwords ook zijn teruggezet naar de fabrieksinstellingen. [...] De KPN Experia Box ZTE HN220N, hoe duidt KPN die aan? Is dat de KPN Experia Box v10, of een andere, zoals v9, v8, v7, of v6? En die update, is die 'stil' uitgevoerd door KPN? Zo ja, wanneer? En naar welke firmware/software-versie? Of was dat een door jouzelf uitgevoerde update? Het geval lijkt veel op wat je in 2014 beschreef voor je toenmalige KPN Experia Box ZTE H220N. https://www.security.nl/posting/387677/Software+upgrade+KPN+H220NZTE+Expiria+Box In 2014 gaf KPN aan, "we zullen kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen." Dat voorkomen is in vier jaar tijd blijkbaar niet gelukt. Zoals ik in 2014 voor de toenmalige situatie vroeg, nu: Hebben anderen met diezelfde KPN Experia Box ZTE HN220N ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha