Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2018, 15:58 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik was gewoon benieuwd of meerdere mensen last hadden voor datgene wat - Hanspaint - geschreven/beschreven heeft en of hij/zij contact heeft gehad met KPN. Misschien was het wel een eenmalig incident, dat is wat mij interesseert. Nou ik weet wel dat een collega van me dit probleem een paar jaar geleden had en o.a. om die reden is overgestapt van KPN naar XS4ALL, het was toen regelmatig raak zei hij. Gebruik van zijn bestaande Siemens VoIP telefoon met andere dan KPN accounts achter de router werkte ook niet bij KPN, wel bij XS4ALL later. Maar dat is een jaar of 3 geleden en ik wist niet dat dit nog steeds speelde. Ik denk ook niet dat het bij iedereen is want dan zou je er wel meer over horen. Inderdaad.. maar wel raadzaam om alsnog bij KPN (of ander menig provider) aan te geven. Kleine moeite, groot plezier daar security tegenwoordig een serieus begrip is. G.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha