Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2018, 08:28 door Anoniem

Door Tha Cleaner: Door Anoniem: Niet in de trant van "vroeger was alles beter". Maar vroeger werd er altijd een naam validatie gedaan. Klopte de naam niet bij het bankrekeningnummer, dan werd het bedrag niet gestort. Dat had er meer mee te maken, dat de rekening nummers oplopend waren. Je kon dus rekening 1111113 hebben en 1111118 en die lijken best heel veel op elkaar. Je zal niet de eerste zijn die hierin een "foutje" maakt. En dan ben je de l*l als de andere niet wil mee werken. What changed?Veel betere controle gelukkig en er worden geen nummers meer uitgegeven die aan de 11 proef voldoen. Nogmaals, voor de duidelijkheid, en zoals al door anderen hiervoor is gesteld: er werd NOOIT een naam/nummer controle gedaan. Alleen de postgiro deed dat (en volgens mij dan alleen voor eigen klanten). Dit is een hardnekkig misverstand. Het is nu voor het eerst dat de banken hiervoor samenwerken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha