Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2018, 19:09 door Briolet

Door Anoniem: En maar door blijven gaan, en het dan oplossen door (voor veel geld) dat andere domein maar te kopen.. Het zullen ook veel cc mailtjes naar interne adressen geweest zijn. Die worden misschien niet eens gemist als ze verkeerd gaan, omdat de bedoelde ontvanger wel zijn mail krijgt. De snelste oplossing was het blokkeren van dit domein via de interne dns server wat ze blijkbaar al in januari 2017 gedaan hebben. Het kopen van dat domein was dan alleen nodig voor mail die vanaf een externe locatie verstuurd werd. Er kunnen ook kanten zijn met mail voor de bank die dezelfde fout maken. En dat kun je goed oplossen door dat domein uit de lucht te halen waar de vergissingen mee plaats vinden. De vraag blijft bij mij, waarom dit pas in 2016 begon? Als je dit soort fouten in 2016 maakt, zullen ze toch ook in jaren ervoor gemaakt zijn? Of is die foute naam een database binnengeslopen gedurende 2016? Of werden ervoor ook al foute mails verstuurd? Ik denk het wel als je tussen de regels leest. Dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha