Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2018, 20:18 door Anoniem

Door Anoniem: En weer niet gehad. Hun reactie is dan altijd: controleer je instellingen. Alsof het zin heeft een systeem te testen als je elke gemelde tekortkoming direct aan de gebruiker wijt. Dan los je de problemen toch nooit op? Ja maar het probleem LIGT bij de gebruiker! Door dat steeds maar te ontkennen los je het probleem nooit op. De gebruiker koopt een toestel en stelt het in, daarbij geholpen doordat de providers sim-kaart update berichten sturen om het default aan te zetten. Maar als het niet werkt dan is het toch echt de gebruiker die in actie moet komen! Ook als het geluid niet naar wens is. "ik had em op stil gezet en ik kreeg geen geluid, boehoe". Kijk dan in je profiel instellingen welke geluiden er gemaakt worden in welke profielen! Daar kan de overheid niks aan veranderen, die kopen jouw telefoon niet en beheren em ook niet! Een cellbroadcast bericht is net als een uitzending op de radio: staat je radio uit, zit je in de kelder, staat het volume zacht, zit er niet de juiste ontvangstband ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha