Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2018, 23:15 door -karma4

Door karma4: Lezen foss .. De hotels ofwel partners van booking.com reageren op gevoelige informatie via email. Goh... Er is iemand in een phishing mail getrapt. Dat kan gebeuren hè. Door karma4: Dat duidt erop dat gebruik email tussen booking.com en hotels met gevoelige informatie normaal is. Nee, dat duidt daar niet op. Pure speculatie. Een phishingmail met gevoelige informatie of een vraag om gevoelige informatie hoeft helemaal niet te betekenen dat dit gangbaar is voor de vervalste afzender. Er trapt desondanks wel iemand in. Door karma4: Dat is geen adequate werkwijze. Indien booking.com dat inderdaad zo doet dan zij wegens niet adequate ict net zo goed verantwoordelijk mogelijk zelf hoofdverantwoordelijk. Dat is de gdpr richtlijn. Ik geloof er niets van, dat booking.com dat zou doen. Je zal met meer moeten komen dan alleen speculatie. Een voorbeeld e-mail zou mooi zijn. Door karma4: Je bent echt op de man aan het spelen uit frustratie. Wel ergens vermakelijk. Nee hoor, de man - in dit geval ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha