Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2018, 13:49 door Anoniem

Bewijzen dat iets is aangekomen, kan eigenlijk alleen maar, wanneer je zorgt dat de ontvangende server een bevestiging van ontvangst stuurt, of dat de ontvanger dit doet. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden, maar die automatische terugkoppelingen kunnen ook worden uitgezet/afgevangen. Overigens, wanneer hij niet kan worden afgeleverd, zal er vaak een melding uit het systeem komen, dat dit is mislukt. Ik weet dat sommige bedrijven gebruik maken van een soort tracking pixel, zodat ze kunnen zien, dat het bericht is geopend, maar wanneer er blocking rules op de firewall staan, kan het zijn, dat de pixel niet zijn werk doet. Verder is het net als met een briefkaart, je gooit hem in de brievenbus van de postverzorger, maar je weet niet of hij aankomt en waar hij blijft. Ook hier komen onbezorgbare exemplaren terug, wanneer de afzender bekend is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha