Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2018, 14:42 door Anoniem

Je kan alleen bewijzen dat je een mail hebt verzonden als de tegenpartij het eens is met je bewijs. Dus vraag eerst na welk bewijs ze accepteren. En als je daar niet uit komt? Er is geen wet of rechtelijke uitspraak die stelt hoe je dat mag bewijzen. Daarvoor mag je een advocaat of rechter gaan inzetten als jullie er niet uitkomen. Wat accepteer jij als bewijs dat de tegenpartij meent mail niet ontvangen te hebben? De belangrijkste vraag is wat de bedoeling was. Had je een bericht voor een bepaalde tijd moeten verzenden, of had het voor een bepaalde tijd moeten zijn ontvangen? En als je het voor een bepaalde tijd had moeten verzenden, wat is dan acceptabel om te wachten tot het bericht wel bij de ontvanger aan komt en wie heeft er een probleem als het niet zou zijn aangekomen? Als je niets hebt opgenomen heb je weinig als bewijs. Gmail geeft hooguit in je map met verzonden berichten aan of en wanneer je een bericht verzonden zou hebben. Maar dat is geen bewijs dat je het naar het juiste adres hebt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha