Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-06-2018, 17:15 door [Account Verwijderd]

Ten spijt van de vele jaren dat er nagenoeg onafgebroken op wordt geattendeerd/gehamerd nooit wachtwoorden en gebruikersnamen in combinatie met (credit)nummers mee te delen aan hun bank, blijven er mensen die dat toch doen. Zij weten wel dat een vraag om deze zogenaamde bancaire gegevens een poging tot diefstal van hun geld is maar toch... De oplossing schuilt dus blijkbaar niet in het maar blijven hameren op: (citaat vrt.be) "Geen enkele officiële instelling - en zeker uw bank niet - zal ooit vragen naar uw persoonlijke codes. Die moeten geheim blijven". ...dat weten we dus uittentreure. Het komt erop aan deze inmiddels algemeen bekende raad werkzaam te laten zijn als deze van toepassing is. Dus op het moment van de echte aanval in de 'phish'. En dàt gebeurt dus vaak niet. want wij onderscheiden de echte aanval niet van de schijnaanvallen in de 'phish Hoe komt dat? En is men op het moment van de poging tot oplichting de goede raad dan vergeten? Kort en krachtig neen. Maar hij komt niet op het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha