Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-06-2018, 22:13 door karma4

Lies er is geen noodzaak als werkgever om de persoonsgegevens naar afnemers klanten te delen. In een meer gedtailleerde fase van klachtafhandeling weer wel maar dan tevens met de verwijzing naar de verantwoordelijke manager (contact details) als men het er niet mee eens is. Er staat heel weinig expliciete zaken in wetten. Jurisprudentie met voorbeeldzaken werkt beter. https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieuws/pakketbezorgdienst-staakt-werkwijze-na-onderzoek-cbp https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieuws/opinie-europese-privacytoezichthouders-over-privacyrechten-werknemers Het enige wat je doet is een afspraak regelen zodat een ander aan het probleem kan werken. Dat het wat lastiger voor de ict is om dat als standaard bericht met een algemeen From adres naar buiten te laten gaan is geen reden om alle communicatie naar buiten onder persoonlijke namen te laten plaatsvinden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha