Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2018, 13:54 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Als ze het goed doen regelen ze dat ze om het even welke gangbare (en PGP/GPG/OpenPGP is gangbaar) methode ondersteunen. Dit zou de sterkte moeten zijn van "automatiseren", maar kennelijk maar heel weinig mensen snappen daar een beetje van. Gelukkig heb we hier een anoniem, die heel goed weet hoe je Enterprise ICT moet doen..... We zijn niet bezig met "enterprise ICT" -- dat gaat over hoe je binnen je grote organisatie de boel op orde maakt. Het gaat hier over de brug slaan tussen organisatie en klant. Dan telt "enterprise-ness" nauwlijks mee omdat je hoe dan ook zal moeten buigen voor wat de klant wil, want die is koning. Tja het is maar wat je ingewikkeld noemt. PGP is een stuk complexer voor de gemiddelde eind gebruiker. Dat hoeft helemaal niet. Je zet het een keer op en daarna werkt het soepeltjes. "Automatiseren." Gezien de servicedesk dit in eens moet ondersteunen, gebruiker hun keys kwijt raken. Dat is een puntje verantwoordelijkheid voor de houder van de private ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha