Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2018, 21:22 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Vaststaat dat de zorgverzekeraar(s) weigeren een schriftelijke specificatie van ondergaande behandelingen aan de klant te sturen, c.q. of als pdf met de digitale nota als bijlage mee te sturen. Dat lijkt me stug. Er zijn nog altijd mensen die helemaal geen internettoegang hebben en ook die moeten ze verplicht accepteren voor een basisverzekering. Er moet dus een manier zijn om alles zonder internet te regelen, anders voldoen ze niet aan die verplichting. Als je geen mobiele telefoon hebt dan kan je bij DigID een gesproken SMS-bericht via je vaste lijn regelen. https://www.digid.nl/nl/vraag-en-antwoord/ik-heb-geen-mobiele-telefoon-kan-ik-toch-van-de-sms-functie-gebruik-maken/ De suggestie van Anoniem van gisteren, 21:33 dat het aan de gekozen polis is gekoppeld lijkt me een goede om even in te duiken. Als het niet op papier kan omdat je daar zelf voor hebt gekozen of daar accoord mee bent gegaan dan heb je met je verzekeraar te regelen dat het voortaan anders gaat. Misschien ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha