Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2018, 13:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De 2fa die de zorgverzekeraar nu vraagt geeft geen uitsluitsel op de ware identiteit, niet meer dan eerder. Ze vraagt extra gebruik van een gegeven, een telefoonnummer, maar dat nummer geeft nog geen uitsluitsel over de identiteit van die persoon. Iedereen kan op dat moment over die telefoon beschikken. Kul argument want niet relevant. Inderdaad, Kul argument en niet relevant, wat je daar schrijft. Je kunt bij iedere vorm van authenticatie wel aantekenen "geeft geen uitsluitsel want dit en dat". Maar daar gaat het niet om. De authenticatie vereist hier het beschikken over naam, wachtwoord EN telefoon, en dat wordt in dit geval voldoende geacht. Een dief van een telefoon heeft nog niet de naam en wachtwoord, en een kraker van het wachtwoord heeft nog niet de telefoon. Daarom wordt dit als voldoende gezien. En je kunt altijd wel doorzagen over dat jij het niet goed vindt maar daarmee kom je nergens. en die phishing app op je smartphone die heeft je naam (want fakeboek en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha