Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2018, 14:51 door Anoniem

Na één keer overgaan* de hoorn er al opgooien? Zou ik normaliter als "verkeerde nummer gekozen" inschatten en negeren. Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. En als het een onbekend buitenlands nummer is, dan zou ik eerst eens rustig dan toch tenminste het land- en netnummer opzoeken. Ook omdat ik al wist dat zulke truuks uitgehaald worden. Dus nee, blind terugbellen zou ik niet doen. Door Anoniem: Ik ben normaal altijd iedere gemiste oproep terug. Is dat zo vreemd? Ja, denk ik wel. Ik zou niet graag samenwerken met iemand die gemiste oproepen niet terug belt Als er een briefje van een wel aanwezige medewerker met een verzoek terug te bellen ligt, dan doe ik dat. Of als het een bestaande klant was, dan is het nummer ook bekend en kun je het veilig terugbellen. Als het niet een bestaande klant is en het is geen vergissing was dan verwacht ik minstens twee keer hetzelfde nummer te zien, een paar minuten vanelkaar. Dus nergens voor nodig om, zeker een enkele, gemiste oproep uit een onbekend ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha