Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2018, 14:00 door Anoniem

@OP: Gezien de ontwikkelingen vermoed ik niet dat je hier een doortimmerd antwoord gaat krijgen waar je wat aan hebt. Ik heb maar een advies te geven: Leg je vraag voor aan de GegevensBeschermingsAutoriteit in België (https://www.gegevensbeschermingsautoriteit.be/). Uiteindelijk zitten daar de specialisten die een bindend antwoord kunnen geven en indien daar aanleiding toe er zelfstandig toe kunnen besluiten sancties aan de VAB op te leggen. Het is een potentieel nogal hardhandige manier natuurlijk, maar ja, als je er samen niet meer respectvol met elkaar uit kan komen... Wat kan je anders? Eventueel kan je nog een follow-up geven door VAB een afschrift van je vraag te doen toekomen. Het is mijn ervaring dat het soms voorkomt het dat de andere partij dan in overleg treedt om tot een oplossing te komen die voor beide partijen werkt, zelfs voordat de boetes met de GDPR omhoog zijn gegaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha