Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2018, 19:32 door Anoniem

Door The FOSS: Ondertussen opgelost. Ik moet zeggen: het verbaast me wel dat mijn Chromecast blijkbaar een afhankelijkheid heeft van een bepaalde infrastructuur. Het is niet zo dat als bv. YouTube storingsvrij in de lucht is, dat je dan probleemloos je Chromecast kan gebruiken. Heb geen lokale bestanden geprobeerd af te spelen maar de app daarvoor (die ook remote van internet kan spelen) had ook geen cast-icon. Had gedacht (en gehoopt) dat het helemaal lokaal, over de WiFi, zou werken. En dat de app op de telefoon of de browser helemaal lokaal de cast destinations zouden kunnen achterhalen. Via communicatie over de WiFi. Maar nee, je hebt blijkbaar altijd een actieve internetverbinding nodig - https://productforums.google.com/forum/#!topic/chromecast/XRktmNTk0QY. Inderdaad een beetje onverwacht voor lokale content (iig content zonder DRM) . Ik heb een tijdje zitten googlen maar voorlopig bijna geen informatie gevonden _wat_ de Chromecast dan nodig heeft . Blijkbaar heel weinig en alleen tijdens startup . ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha