Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2018, 00:25 door Bitwiper

Door Briolet: @Bitwiper: Blijkbaar weet je niet hoe dit werkt. Als je een nieuw telefoonnummer wil gebruiken, moet je eerst de code op het oude toestel ontvangen. Zonder een SMs via het oude toestel, gaat de aanpassing van het nummer via een brief op het geregistreerde huisadres. In https://www.digid.nl/nl/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-mijn-telefoonnummer-wijzigen/ lees ik: 1. Ga op www.digid.nl naar ‘Inloggen Mijn DigiD’ 2. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. 3. Ziet u nu een scherm waarop u een sms-code moet invullen? Klik dan op de link ’Extra controle via sms (opnieuw) aanvragen’. Ziet u dit scherm niet? Ga dan door naar de volgende stap. 4. Kies rechts op het scherm voor ‘Telefoonnummer wijzigen’. Heeft u uw oude telefoon nog? Kies dan voor de bovenste optie. U kunt nu uw oude nummer vervangen door uw nieuwe nummer door de stappen te volgen. Heeft u uw oude telefoon niet meer, kies dan voor: ‘Ik kan geen sms meer ontvangen op mijn oude telefoonnummer’ en volg de volgende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha