Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-07-2018, 14:22 door Anoniem

Door Anoniem: Weer zo'n bliksemafleider bericht. "door externe leverancier" ..... Wat een B..S.. Ticketmaster heeft er voor gekozen om met externe partijen te werken en heeft daarom ook de verantwoording en kan niet met het vingertje naar een externe partij wijzen. Inmiddels komt er wat meer informatie over het lek . Zo te zien had TM een chatbot van Inbenta op een onhandige manier geïntegreerd in hun workflow. https://doublepulsar.com/javascript-pci-nightmare-ticketmaster-inbenta-and-the-canary-in-the-coal-mine-5c7410e8565b?gi=c911cd2364fa Inbenta (de externe leverancier) heeft ook een statement online https://www.inbenta.com/en/inbenta-and-the-ticketmaster-data-breach/ quote: "Upon further investigation by both parties, it has been confirmed that the source of the data breach was a single piece of JavaScript code, that was customized by Inbenta to meet Ticketmaster’s particular requirements. This code is not part of any of Inbenta’s products or present in any of our other ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha