Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2018, 13:34 door Anoniem

Door Anoniem: Maar we maken ook opnames als een klant vervelend is Wat een houding. Je kan je ook afvragen waarom een klant ''vervelend'' is. En hoe je het probleem van je klant op kan lossen, zodat je weer een tevreden klant hebt. Daartoe is het juist goed om de opname te maken zodat neutraal kan worden beoordeeld of de klant van zichzelf al vervelend was of dat deze vervelend werd door wangedrag van de medewerker of het bedrijf in het algemeen. Bedenk dat "de klant was ververlend" alleen bekeken wordt vanuiit het bedrijf. De klant moet alles maar pikken van het bedrijf en als ie wat zegt is ie vervelend. Als er dan ook nog eens geen opname was dan sta je als klant zeer zwak. (ik zou ieder gesprek met een bedrijf waar ik grote problemen mee heb in ieder geval altijd zelf al opnemen)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha