Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2018, 14:44 door Anoniem

Door Anoniem: Volgens mij moet de medewerker een opname start omdat ik vervelend bent, dit wel aan mij melden. Dit is hetzelfde als de bodycams van de politie. Op het moement dat de verdachte vervelend gaat worden, zegt de agent dat de bodycam gaat opnemen. Een bedrijf kan niet zomaar op een knop drukken en mijn gesprek opnemen omdat hij vind dat ik vervelend ben. Wat de de reactie van 11:52 al zegt. Ze moeten eerst maar eens achterhalen waarom de klant 'vervelend' doet. Als ik voor de 10e keer moet bellen hoe de stand van zaken is. dan bestaat de kans dat mensen minder vriendelijk gaan worden. (vaak kan de persooon van het callcenter daar niets aan doen, maar goed de frustratie is hoog) als bij het begin al netjes via een bandje wordt gemeld, dat een gesprek kan worden opgenomen voor instructie en evaluatie doeleinden, hoef je niet nog eens te melden dat je gaat opnemen. Het naderhand beluisteren van een gesprek met een lastige klant is altijd instructie en evaluatie. Want: waarom werd de klant vervelend, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha