Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2018, 09:29 door Anoniem

Door Anoniem: Maar we maken ook opnames als een klant vervelend is Wat een houding. Je kan je ook afvragen waarom een klant ''vervelend'' is. En hoe je het probleem van je klant op kan lossen, zodat je weer een tevreden klant hebt. Uit mijn tijd bij de klantenservice van een bank kan ik je vertellen dat niet alle klanten redelijke, rationele mensen zijn. Sommige mensen hebben reden om geïrriteerd te zijn, daar heb ik alle begrip voor, maar dat neemt niet weg dat je geen voetveeg bent voor de klant. Boos zijn mag, maar de medewerker die je aan de lijn hebt verrot schelden is écht een stap te ver. En dan zijn er nog de klanten die al door het lint gaan als je iets niet voor ze kan of mag doen. Zoals de incasso voor de loterij terugdraaien (apart soort incasso welke niet teruggedraaid mág worden), een eigen overboeking terugdraaien, etc. Daar zijn ook prima redenen voor, een foutieve overboeking is bijvoorbeeld vervelend, maar het is nog vervelender als je als tegenpartij er nooit op kan vertrouwen dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha