Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-07-2018, 13:41 door MM

LOL! Dat moet je inderdaad écht even proberen. Dan krijg je de mail terug, dat deze is gemarkeerd als "Spam" en niet aangekomen is. Uiteraard kan dat natuurlijk ook op een andere manier, dat verzenden. Maar, leg dat de doorsnee rabobank-klant maar eens uit. mail02.rabobank.nl heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd: valse-email@rabobank.nl (valse-email@rabobank.nl) Het bericht is niet afgeleverd omdat de e-mailserver van de geadresseerde (buiten Office 365) vermoedt dat uw bericht spam is. Wijzig het bericht om dit op te lossen, of wijzig hoe u het bericht verzendt met behulp van de richtlijnen in dit artikel: Aanbevolen procedures voor e-mail voor afzenders (in het Engels). Verzend het bericht vervolgens opnieuw. Neem op een andere manier (bijvoorbeeld telefonisch) contact op met de geadresseerde als het probleem zich blijft voordoen. Vraag de geadresseerde om de e-mailbeheerder te vragen uw e-mailadres of uw domeinnaam (de tekst na het @-symbool in uw e-mailadres) toe te voegen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha