Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2018, 01:49 door Anoniem

Ik had eens een bar/restaurant. En de telefoon ging. Vaste lijn. Joepie, reservatie! Was het telemarketing. En of ik de eigenaar van de lijn was. Dus ik zeg ja, maar ik heb geen tijd. Ik moet biertjes tappen. De telemarketing praat er gewoon doorheen. Leest een tekstje op van de autocue of zo. Maar ik moest dus nog een paar biertjes tappen. Dus ik breek in in het gesprek, en zeg, ik heb enkel één vraag!. Toen mocht ik wel wat zeggen, want de telemarketing dacht al, dat er wat verkocht was. Dus ik vroeg, is iedereen bij uw bedrijf zo dom, of bent u de enige? De hoorn werd er gelijk opgeknald. Twintig minuten later gaat de vaste lijn weer af. Ik denk joepie, een reservatie. Was het weer dat telecom bedrijf. En of ik de eigenaar was van de lijn. Dus ik zucht, en zeg ja. Was het de cheffin van de telemarketing die me eens even de les wou lezen dat ik haar personeel een beetje beleefder te woord moest staan! Serieus! De klantjes aan de bar hadden het allemaal gevolgd natuurlijk. Affijn, nog altijd wakker, zeg ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha