Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2018, 09:07 door karma4

Door Anoniem: De marketeer kan er niet zoveel mee omdat het niet mag. Dit is een argument dat niet ter zake doet. Voor hun (marketeers) maakt dat niet echt uit omdat het koppelen gewoon niet foutloos hoeft. Kijk, daar zijn we weer bij "het mag niet dus het gebeurt niet", en de praktijk spreekt je tegen. Laten we wel wezen, als jouw "het mag niet dus het gebeurt niet" wáár zou zijn, dan bestond fraude niet. Dan was er geen misbruik. Dan hadden we er niet eens een woord voor gehad. Dan kon je iedereen z'n nummertje rondbazuinen zonder dat iemand er ooit last van had. Dan was er geen probleem. Dus dit argument is kul. Deze even apart. Neem AH Jumbo Coop Google Facebook ING Rabo Abn Amro, om maar wat grote organisaties te noemen. Een supermartkketen werkt heel efficiënt met klantkaarten zegeltjes kortingen doe er nog wat weer en geo kenmerken bij en het wordt als heel gericht persoonlijk. Jumbo en Ah gaan niet zo maar jou dat uitwisselen.Het verhaal van de supermarktketen Target is een klassieker. Ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha