Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-07-2018, 14:06 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zie het niet eens als lapmiddel. Je isoleert het begrip "BTW-nummer" als entiteit op een systeem en dwingt de rest van de systemen niet meer blinde aannames te doen, maar expliciete vragen aan dat systeem te stellen. Dat je het met een simpel backend oplost doet daar niets aan af zolang je maar dat vraag-en-antwoordverhaal ("de interface") duidelijk documenteert. Hoe makkelijk of moeilijk dat is kan sterk afhangen van wat voor systemen dat zijn en hoe veel. Als er externe leveranciers zijn die koppelingen moeten bouwen of ombouwen om dit te laten werken voeg je meteen risico's op vertraging aan de situatie toe. Als er andere redenen zijn waarom wijzigingen ergens moeilijk aan te brengen zijn idem dito. Een punt dat op allerlei plaatsen problemen kan geven is dat er een periode met twee BTW-nummers voor één onderneming komt, en dat kan een hoeveelheid werk opleveren waarmee je de deadline in een klap in gevaar brengt. Als het BTW-nummer overal en nergens zit kan de inventarisatie van waar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha