Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2018, 10:58 door Anoniem

Door Anoniem: Ook bij reizen met een gepersonaliseerde kaart zie ik incorrect gedrag bij conducteurs. Sommigen willen dan persé met de foto controleren of kaart en persoon bij elkaar horen, terwijl de enige zorg moet zijn of er betaald is voor de dienst. Net zoals voor invoering van de OV-chip. Ook zie ik dat sommigen de OV-kaart in handen willen hebben, waar niet zonder meer een grondslag voor is. De status van bijzonder opsporingsambtenaar stijgt conducteurs wel eens naar het hoofd. Dat is niet zo. Als je reist met een persoonlijke OV kaart dan kan het zijn dat je daarop een dienst gebruikt, zoals een trajectabonnement of een kortingsregeling, die aan jou persoonlijk is verkocht. Dan moet gecontroleerd worden of jij wel de persoon bent aan wie die dienst verkocht is. Dat was VOOR de OV chipkaart, toen je nog gewone papieren bewijzen had van dat soort diensten, ook al het geval. Je mocht toen ook al niet je abonnement uitlenen aan iemand anders als je het die dag niet nodig had, of iemand anders laten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha