Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2018, 12:41 door Anoniem

Door Anoniem: Wachtwoordbeleid zal niet werken denk ik, wij moesten maandelijks wijzigen, veel van mijn collega´s gebruikten dan bv Januari2018! enz. Ook zijn er ITers die iets aan je pc moeten doen en rustig telefonisch bellen voor je wachtwoord als je in een meeting zat, ik gaf dat dan nooit maar dan werd vaak gezegd dan ben je als laatste aan de beurt, prima zei ik dan het is maar werk wat ik doe. Al die veiligheidsregels zijn mooi, maar ze worden door vele lagen op verschillende momenten gewoon overtreden. Ik voel zelf meer voor toegangspasje dat gekoppeld moet worden aan je pc, weg van je plek dan ook geen toegang. Je moet gewoon zeggen: "wachtwoorden worden niet via de telefoon doorgegeven." Want hoe weet jij immers of het niet een hacker is die je belt? Dit is al vaker in de geschiedenis voorgekomen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha