Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2018, 13:00 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zie in dit voorstel een paar belangrijke aannames; - iedereen opereert online - mensen die online opereren willen in die omgeving met de overheid communiceren Of moet ik het anders zien; - iedereen wordt verplicht online te opereren - iedereen wordt verplicht online met de overheid te communiceren Ik denk dat de opstellers het zelf niet weten wat ze willen bereiken. In de initiatiefnota: $1.1 (de aanleiding) "Aanmaningen van het waterschap door ketenbesluiten die brief op brief naar een omline contactadres sturen dat de ,mensen die het betreft zelf niet inzien." en dan $1.2 (de "oplossing") "de overheid mensen toch kan bereiken als fysieke post niet aankomt, doordat de overheid, ook een digitaal contactadres heeft". Dus omdat electronsiche post niet (altijd) gelezen wordt, gaan we nu verplicht een digitaal contactadres registreren, zodat ongelezen papieren post alsnog electronisch aangeleverd kan worden. Wat mis ik in de redenatie van de initiatiefnemers?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha