Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2018, 11:57 door Anoniem

Tegelijk: een wachtwoordmanager en dan een stevig master password is gewoon de beste manier om jezelf te beveiligen bij online diensten. Dus dit voelt als een best wel fundamenteel dilemma. Niet als 2FA bij aanloggen wordt gebruikt, liefst met een apart hardwaretoken met een eigen toetsenbordje voor de pincode. Dan is er geen enkele reden om nog een wachtwoord voor de website te hebben. ING heeft daar nooit aan willen beginnen omdat dat allemaal te lastig zou zijn voor de klant. Rabo heeft een oplossing die wat mij betreft extreem makkelijk in het gebruik is die ze helaas weer afbouwen ten gunste van in mijn ogen inferieure oplossingen. Maar het kan. Je wilt een eindpunt voor authenticatie en non-repudiation waar niet mee te knoeien valt met keyloggers of malware en dat regel je door een apparaatje te leveren waar de gebruiker of malware op de pc van de gebruiker niets aan kan veranderen. Het is een opgelost probleem, en bankzaken zijn wat mij betreft belangrijk genoeg om de extra kosten voor die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha