Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2018, 10:20 door Anoniem

De hele problematiek en de mogelijkheid tot fraude wordt toch eigenlijk eerst mogelijk gemaakt door 1.) het hebben van een "account" EN 2.) de manier van betalen/afrekenen van een bestelling. Account Het (moeten) hebben van een account is qua veiligheid een onding en verlaagt de veiligheid. Bij bestellen zonder account vul je alle gegevens in (wat typewerk en iedere keer opnieuw). De leverancier zou alle gegevens moeten wissen nadat ze niet meer nodig zijn wat in werkelijkheid niet gebeurt omdat die mogelijkheid meestal niet geboden wordt. DUS:: a.) Als je een bestelling kunt plaatsen zonder een account aan te maken doe dat dan. b.) Je kunt altijd verlangen dat alle gegevens van jou worden gewist zodra ze niet meer nodig zijn mbt de transactie. Betalen/afrekennen a.) Gebruik bij voorkeur de credit card omdat die meer zekerheid en/of verhaal biedt. b.) Het gebruik van credit card die "permanent openstaat" voor bestellingen en betalingen is de deur wagenwijd opzetten voor fraude. Immers na het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha