Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-07-2018, 13:58 door Anoniem

[off-topic]Over kassa-irritaties gesproken: kunnen ze niet luisteren? "Spaart u koopzegels?" - "Nee. Ik spaar niets en ik wil ook geen kassabon." "Spaart u airmiles?" - "Nee!" "Spaart u voor de glazen?" - "NEE!" "Wilt u de kassabon?" - NEEHEE!" [/off-topic] Ehm. Ze stelt vragen. Ze luistert naar je antwoorden - als jij geen koopzegels, airmiles, glazenzegels, en geen kassabon hebt gekregen, dan doet ze haar werk perfect. Verder stelt ze je vragen die ze *moet* vragen van haar werkgever. Niet anders dan een medewerker bij een benzinepomp die jou *moet* vragen of je nog gebruik wil maken van de aanbieding. Beetje verspilde tijd om je te irriteren, aan dergelijke onbenulligheden, wanneer mensen gewoon hun werk uitvoeren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha