Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2018, 14:57 door Anoniem

Laat iemand me nu eens uitleggen: Dagkaart: Wat is het risico als er bij de ingang een scan van mijn gezicht gemaakt wordt, en die scan wordt gedurende die dag opgeslagen in het vakje "heeft betaald". Aan het einde van de dag wordt het weer weggegooid. Er is geen koppeling naar een persoon (je hebt betaald, dus je hoeft je naam niet te geven). Abonnement: Bij het kopen van je abonnement wordt je gezicht gescanned en opgeslagen. Hierbij geef je of je echte naam of een fake naam. Eventueel een email adres erbij voor de marketing of om een bericht te sturen dat je betaald hebt (voor als het systeem je ineens niet meer herkend, dan heb je bewijs dat je wel in het systeem staat...). Mijn vraag: wat is het verschil met het oude abonnement, waarbij je een geplastificeerd papiertje kreeg met je foto erop waarmee je naar binnen mag als je het bij de ingang laat zien? Er worden allerlei scenario's genoemd voor bv. stelen van de biometrische data (... gaan -vroeger of later- unieke patronen van gezichten in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha