Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2018, 19:18 door karma4

Door Anoniem: Ruim 20 jaar geleden was er al een fraudegevalletje bij de plaatselijke videotheek Zij hadden een vingerafdrukscanner voor identificatie. Het duurde niet lang voor een medewerker zijn vingerafdruk koppelde aan het account van een klant, wat films huurde en de vingerafdruk van de klant weer terug zette op het account .. ... Als klant kan je je hier niet tegen verweren, anders dan hier helemaal niet aan mee doen Die medewerker had een gigantisch probleem toen het uitkwam, de eigenaar is nu niet meer in business. Zou die medewerker ook nog een briefje gehanteerd hebben over de schandelijkheid van die films en dat hij niets aan de familie zou zeggen mits er nog een paar meiers onder tafel kwamen? Als klant kun je je uitstekend verweren, je kunt niet op twee plekken tegelijk zijn. Je geeft al aan hoe het uitkwam. Het is ook een kwestie van risico inschatting van gemakt versus schade. Bij kassa's staan tegenwoordig camera's. Als je rekening niet klopt door een verkeerd/missend artikel kan dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha