Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-08-2018, 13:23 door Anoniem

"Veel thuisgebruikers herstarten nooit hun router omdat ze afhankelijk zijn van een dagelijkse, niet onderbroken internetverbinding voor zaken als media, video en zelfs onderwijs", gaat Sarvepall verder. Dat is bullshit. Ze updaten niet omdat ze niet weten dat dat nodig is, hoe het gedaan moet worden, en hoe vaak. Dat de verbinding een minuutje onderbreekt is daar echt geen factor in. Dat is het grote voordeel van updaten door de ISP, hoezeer de betwetertjes hier dat ook verafschuwen. Ook een regelmatige reboot kan de ISP regelen, dat heeft KPN bijvoorbeeld wel eens gedaan toen er een performance issue was wat pas na enige uptime een probleem werd (een memorylek ofzo, weet ik niet precies). Als het nuttig is om een router wekelijks of maandelijks te rebooten dan kan een provider dat default voor alle klanten regelen, als die routerbeheer doet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha