Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2018, 15:41 door Anoniem

Door Anoniem: OCSP is leuk geprobeerd maar in de praktijk brengt het weinig op. Wel geeft het problemen, omdat de OCSP service niet altijd goed voor elkaar is. Klopt, ik had laatst dit probleem: https://forum.snsbank.nl/mijn-sns-sns-mobiel-bankieren-app-69/foutmelding-bij-het-overschrijven-hoe-kan-ik-dit-oplossen-7594 Het leek ook een beetje op dit: https://www.snsbank.nl/particulier/service/probleem-oplossen-digipas/mijn-digipas-geeft-cijfercodes-die-niet-werken.html Vanuit de bank bevelen ze aan om de digipas te vervangen, maar ik geloofde dat niet. Ik kon in het begin inloggen maar bij bevestiging transactie kreeg ik steeds die foutmelding. Op een gegeven moment kon ik ook niet meer inloggen vanwege meerdere digipascodes die "fout" werden bevonden. Internetbankieren werd toen 24 uur geblokkeerd en dat had ik gelukkig door. Voor alle zekerheid toen de volgende dingen gedaan: - digipas 24 uur in nauw afgesloten plastic zakje in koelkast gelegd (voor het geval er wat ontregeld zou zijn door steeds ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha