Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2018, 07:34 door Anoniem

Door Anoniem: Als wij als consumenten meer veiligheid eisen *en* bereid zijn daarvoor te betalen (i.p.v. een goedkoper alternatief te kopen), dan zullen producenten het op dit vlak ook beter gaan doen. Geeft een hogere prijs een garantie dat het goed zit? Bij veel te veel produkten is die relatie ver te zoeken, dus hoe moet de doorsnee digibete consument beoordelen of de hogere prijs van een router gerechtvaardigd is? Op de doos staat geen eerlijke opsomming van nadelen van een produkt, vrees ik. Het ontbreken van voldoende betrouwbare informatie en de overdaad aan non-informatie maken vandaag de dag dat de werkelijkheid ook maar een mening lijkt voor veel mensen. Zie jij het nog gebeuren dat consumenten iets coherents eisen en vervolgens de fabrikanten die klachten netjes oppakken en hun produkten verbeteren weten te onderscheiden van fabrikanten die het imagoprobleem met marketing (meer non-informatie) aanpakken? Ik ben bang dat maar een fractie van de consumenten deskundig genoeg is om maar bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha