Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-08-2018, 17:10 door Anoniem

Door Anoniem: Wat ik dan weer raar vind is wanneer je vooraf moet betalen en het te ontvangen product voldoet niet en je na het retour sturen meer dan een week op je geld moet wachten, of soms nog langer. Waarom is er geen wettelijke verplichting voor een online winkel om per direct het geld retour te storten wanneer een geretourneerd product in ontvangst genomen is? Dat zal wel met redelijkheid te maken hebben. Er bestaan momenteel deze regels over geld retourneren: Geld terug De ondernemer moet uw aankoopbedrag terugbetalen, ook de bezorgkosten Hebt u de ondernemer laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd? Dan moet hij alles wat u al betaald hebt binnen veertien dagen terugbetalen. De termijn van 14 dagen begint de dag nadat u de ondernemer hebt laten weten dat u gebruik maakt van de bedenktijd. Hebt u bezorgkosten of andere kosten betaald om het product thuis geleverd te krijgen? Dan moet u die kosten ook terugkrijgen. De ondernemer mag geen kosten in rekening brengen voor het ongedaan maken ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha